فرصت مطالعاتی
فرآیند استفاده از فرصت مطالعاتی
پیش از اعزام
هرساله بعد از اعلام فراخوان از سوی معاونت بینالملل (در بازه زمانی آبان ماه) سامانه فرصت مطالعاتی باز شده و متقاضیان جهت ثبت اطلاعات خود برای اعزام در سال بعد اقدام مینمایند. شایان ذکر است بعد از اتمام فراخوان سامانه بستهشده و امکان ثبت درخواست وجود نخواهد داشت. همچنین اسفندماه هر سال مدارک جهت تصویب در شورای بینالملل دانشگاه ارائه میشود و پذیرش به اطلاع ایشان خواهد رسید. اعزامها معمولاً از تیرماه سال بعد انجام میشود و برای متقاضیان پس از طی روند اداری حکم صادر خواهد شد.
پس از بازگشت
متقاضیان باید گزارش سفر خود به همراه گواهی ارائه سخنرانی در گروه مربوطه و همچنین گواهی حضور در دانشگاه مقصد را به معاونت بینالملل ظرف یک ماه پس از بازگشت ارسال نمایند. همچنین تا دوسال فرصت دارند تا مقاله خود را در یکی از مجلات معتبر بینالمللی چاپ و نتیجه آن را به این معاونت اطلاع دهند.